Kejayaan Tidak Datang Bergolek


Kejayaan sememangnya begitu manis dan indah bila dibicarakan. Namun disebalik kejayaan tersebut memerlukan pengorbanan dan usaha yang gigih.

Begitulah yang dilalui oleh En. Irwan Haffiz sejak beliau mengusahakan Jeruk Cherating pada tahun 2016 yang lalu. Perniagaannya nampak maju dan mendapat sambutan dari penggemar jeruk. Malah ramai yang memberikan maklum balas yang cukup positif dan menjadi penyuntik semangat buat En. Irwan Haffiz supaya terus bertahan.

Kini semua itu kenangan manis.

Segala cabaran dan ujian yang dilaluinya membuatkan beliau lebih tegar untuk terus berniaga serta mempromosi Jeruk Cherating ke serata Malaysia.

Bukanlah mahu mendabik dada tetapi pencapaian En. Irwan Haffiz sewajarnya diberikan pengiktirafan. Sudah ramai usahawan baru yang menceburkan diri dalam perniagaan. Mereka bermula sebagai agen jualan Jeruk Cherating dengan modal yang cukup rendah.

Jeruk Cherating merupakan satu perniagaan yang rendah risiko serta mudah diusahakan.

Sekiranya anda tercari peluang menjana pendapatan sampingan yang lengkap dengan bimbingan keusahawanan maka Jeruk Cherating adalah pilihan yang tepat.

Hubungi pegawai kami di 011-6200-3969 atau terus klik http://jerukcherating.wasap.my

0 comments:

Post a Comment

My Instagram



Copyright 2018 Jeruk Cherating - Pasti Menyengat! | Blog maintained by Saiful Nizam .BIZ